L'objectiu dels autors que hi col.laboren és facilitar informació de les activitats que han fet, mitjançat tracks, ressenyes, fotos o vídeos. elsdalton@gmail.com.
Alpinisme
Escalada
Ferrades
Gel i neu
Expedicions

dijous, 10 d’abril del 2008

Cadí: "Pastís de març" des del Coll de Torn

Canal clàssica de la zona de Prat d'Aguiló, al Cadí. L'aproximació és feta però des del berguedà, deixant el cotxe al Coll de Torn i pujant directe fins el Pas dels Gosolans.
Una ruta que temps enrere era recomanable per anar a la zona de Prat d'Aguiló a fer corredors de neu abans de que posessin la barrera a la pista del coll de la Bauma, prop de Gisclareny.
Si està oberta val la pena deixar el cotxe al Coll de Torn, pujar directe amunt fins arribar dalt de la Serra Pedregosa i creuar l'altiplà fins els pas del Gosolans.
Des d'allà cal baixar només una mica per enllaçar amb les canals a dreta i esquerra del pas. De totes maneres si s'arriba al refugi de Prat d'Aguiló el guarda prepararà un bon esmorzar.

Aquest dia vàrem fer "El pastís de març".
Marc, Xavi, Miquel, Lluís.